Visitekaartje van online identiteit ^^

maandag 8 september 2008

24 kcal / 100gr

dan nog dit*:

1 - heeft een van u misschien 'n rare muzieksmaak en weet u goede foto's te vinden van de volgende bands: Karjalan Sissit / Visions / Northaunt / Svartsinn? laat het me dan vooral weten.

2 - weet u nog leuke baantjes in nijmegen of omgeving voor me. horeca, fotografie of iets heel anders - ik hoor het graag.

3 - heeft u nog speciale sites/feeds op het gebied van nieuwe media, techniek, nieuws of fotografie die u kunt aanbevelen, of fijne betas/alphas van nieuwe web2.0/2.1 sites? (http://ping.fm/BH62L zoiets - morgen live, spannend!)

verder met het eigenlijke onderwerp van dit blog:

"Hartelijk dank voor uw e-mail. Hartelijk dank voor uw email. (sic. pvd) Uw opmerking
over de voedingsinformatie op het etiket van de AH rode bessen hebben wij
als suggestie door middel van interne rapportage doorgegeven aan de
daarvoor verantwoordelijke managers."

en ziedaar. 3 weken later op de verpakking van de besjes: de voedingsinformatie! of dat niet stiekem eerder ook al zo was en ik er gewoon overheen keek / 'n aantal keer net de bessen zonder info had weet ik niet maar in ieder geval kan ik nu zien dat er nog 6 kcal/100gr minder zitten in de rode bes dan in 'n framboos.

hoe gaaf is dat? best gaaf. vond ik.

* ff hersorteerd.

Geen opmerkingen:

El Vagabundo - LJ combi-weblog Paul van Dijk.

Paul van Dijk @ Twitter